torsdag 6 juni 2013

Mitt goda humör...

....fick platt fall efter ett telefonsamtal från HVC't. Bakterieodlingen visar fortfarande tre plussar för den armadagars skånes a-streptokock som tänkte kosta mej livet för fyra månader sedan. Inte undra på att min hals varit så röd och svullen. Nu är det inte bara jag som ska behandlas, utan HELA familjen inklusive lillsonen. Googla googla kolloidalt silver, ringa telefonsamtal, konsultera akupunktören, söka telefonnummer till homeopaten, NU ARMADAGAR ska bakterien bort!!

Snälla snälla Itella posten, lägg ett tjockt kuvert i min postlåda med mina beställda böcker. Det behöver jag nu. Chåkladtimmarna är inställda, nu är det vattenglaset istället. Och den goda boken får man hoppas.

Nåh, värre kunde det vara, jagmenar, vad hjälper det att jag sitter här och tycker synd om mej själv. Det kunde vara så mycket värre. Upp med hakan, torka tåren och fortsätta kämpa. No vaal he teråv! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar